söndag 29 maj 2011

shopping

I går tog jag med dottern till Farsta för att köpa vit cardstock på Panduro. Gissa vad som var slut? Jo självklart den vita cardstocken. Men men, mammsen fick lite andra bra å ha saker istället. Vaddå, mors dag present i förskott! Å jag behövde ju faktiskt lim. Å för er som undrar grodan är en gjutform för betong.

 och Elin fick en väggdekoration hon trånat efter.

 Jag tyckte den såg lite liten ut när den kom upp på väggen. Men Elin vart nöjd och det är ju huvudsaken.

Vi köpte nya sängar i fredags jag och mannen, eftersom han får såå ont i ryggen av våra gamla. Nackdelen är bara att nu passar inte min tempurmadrass eller sänggaveln, då vi köpte bredare än tidigare. Så nu får vi väl se om jag kommer kunna sova då...Elin fick våran gamla säng och gavel "Malmen", men fräckisen snodde även med överkastet, då det passade såååå bra till hennes gröna väggar och storleken på sängen, hrmmm


Och jag får väl erkänna att det vart fint, ja hon måste ju få beröm sängen är ju till och med bäddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar