söndag 5 juni 2011

Jag är en Buzzador!

Pepsodent Anti-Age...

... är min nya Buzzador kampanj. Igår hämtade jag mitt Buzzadorpaket med 1 stor tub Pepsodent Anti-Age, 15 småtuber att dela ut till vänner och bekanta, 1 Gentle Action-tandborste och 1 Buzzadorfolder. Som Buzzador i kampanjen för Pepsodent Anti-Age får jag och mina vänner prova den första och enda tandkrämen som hjälper till att motverka fem ålderstecken på tänder och tandkött:
  • Erosion av tandemaljen
  • Förlorad vithet
  • Tandköttsproblem
  • Uppdraget tandkött
  • Ilande tänder

Mitt uppdrag kommer vara att borsta tänderna tänder med tandkrämen Pepsodent Anti-Age och tandborsten Gentle Action morgon och kväll i en månad. Samt berätta för alla vänner och bekanta om dem och hur jag tycker att de är. Kommer regelbundet berätta om hur jag upplever tandkrämen. Måste säga att jag redan är förälskad i tandborsten efter att ha använt den endast två gånger, den har en luftkudde och ger samma känsla som om man använt en eltandborste. 
                           

Är du sugen på att bli en Buzzador? Gå till https://www.buzzador.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar