söndag 2 september 2012

Home sweet home


Jag har gjort en till sida i min kladd/artjournal bok.  Har fått höstblues och vill helst av allt bara krypa ner under mjuka filtar och bara vara. Som jag säkert har nämt någon gång tidigare så har jag Fibromyalgi. Har mått bra en längre period nu men pang så kom förskylning, värk och tröttheten tillbaka. Så de senaste dagarna har jag förutom att köra barnen till skolan på morgonen förflyttat mig mellan sängen och soffan. Tills jag tvinga mig själv att plocka fram pysselgrejerna över hela köksbordet för att kladda lite och detta vart resultatet. Har använt silkespapper, gesso, hemma gjord mode podge (skollim+vatten), akrylfärger, papper, spackelremsor (som man använder när man spacklar väggar), bubbelplast, stämplar, rub ons, och en nyckelschablon.



 Det är så härligt att bara få kladda, älskar att jobba med lager och strukturer.  
Kram Jill

2 kommentarer:

  1. Så fin! Du har verkligen fått kläm på kladdandet :-D
    Kram, Heidi

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att kladda i lager! Inspirerande!

    SvaraRadera