söndag 27 februari 2011

Första konserten

En av mina första Lo`s. Dotterns första konsert hon följde med en kompis och hennes mamma till Gröna lund för att se Lady gaga. En hes och lycklig tjej kom hem vid 21.30 och berättade -Mamma, det var över 20.000 pers där!   
- Äh,  lägg av så många får inte plats på grönan, svarar jag. Döm om min förvåning när jag dagen efter får se löpsedlarna: Rekord på Grönan med över 22.000 personer slog hon Bob Marleys rekord. Tycker kortet är så härligt, taget på henne och folkhavet samtidigt som hon fotar med sin mobilkamera, gissa hur många foton de kom hem med......


Härligt tjocka och glansiga stickers köpta i scraphörnan på lågprisbutiken Eurostore. Är ej av bästa kvalitet, alla kanter har släppt från pappret, men jag tyckte de passade så bra. Även pappret och bården med blommorna på är därifrån. har skrapat alla kanterna på foto mattorna med sax. ( ägde ingen edge scraper då )
 Vet inte vad alfabetet heter som bokstäverna är från. Men de är utstansade med hjälp av en cuttle bug som tillhör min inspererande vän och kollega Heidi.
Biljetten är från http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/  som jag skrivit ut och sedan haft glossy accents från Ranger på.
Gjorde en tag för att stoppa ner bakom fotot. Faktan kopierade jag direkt från tidningsartikeln, så här efteråt önskar jag ju självklart att jag låtit dottern svara på frågorna själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar