söndag 6 mars 2011

Fabulous front with coordinating back






Jag har haft de här bilderna på min man i scraphögen ett tag men inte riktigt vetat vad jag skulle göra med dem. Men så hittade jag detta papper "Rebel" från Glittz design. Till bakgrundspappret och fotomattorna har jag använd svart cardstock. Kanterna på det mönstrade pappret har jag blött lite för att lättare kunna vika, riva och böja kanterna. Jag chalkat med rött från Versa Color både på kanterna och på tårtpappret. Döskallen och mönstret nere i hörnet är urklippt från en kartongbit som kom från dotterns nya påslakanset. Har häftat fast det mesta med klammer.

Det jag tycker är svårast är journalingen, men på den här LO gjorde jag det lätt för mig. Bakom kartongbiten har jag stoppad ner boknings/visitkortet från tatueraren där datum och tiden stod. Ordet tattoo är rub-ons och No 8 är målat med akrylfärg, då detta var den åttonde tattueringen i ordningen. Jag har även använd en del av nederkanten från pappret bla streckkoden och texten - Fabulous front with coordinating back, som jag tyckte passade så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar