söndag 11 december 2011

Altrat kuvert

I kväll har jag pysslat ihop ett kuvert till ett presentkort.















I morgon fyller en av mina kollegor på jobbet 50 år. Hon ska förutom blommor ( en vit tvåstängslad orchide) få ett presentkort på 60 min massage. Presentkortet var ganska långt ca 20 cm så jag klurade ett bra tag på hur och vad jag skulle göra. Tillslut bestämde mig för att göra ett enkelt kuvert. Gjorde sedan som en liten "gördel" att trä över för att hålla ihop det med.


 
Har använt stansen -pinking scallop från Martha stewart till kanterna. Blomman är mistad med Glimmer mist- Pearl från Tattered Angels och har fått Diamond stickles från Rangers på sig. På alla kanterna och blomman har jag använt Distress Ink - Vintage photo. Den vackra spetsen köpte jag i den fina inredningsbutiken TOPIARY när vi var i Kalmar. 











Det tog inte allt för lång tid och jag vart nöjd. Hoppas nu även att födelsedags"damen" blir nöjd över sina presenter.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar