tisdag 3 januari 2012

Flying hearts

 Jag hoppas att ni alla har haft en bra Jul och ett härligt Nyår och ser fram emot ett nytt år. Själv började jag det nya året med att boka in mig tillsammans med en vän till en heldagskurs med Ingvild Bolme som hålls i Järfälla i Maj. Man måste ju ha nått att se fram emot i det här regnrusket eller hur ;)

Några "Tags" jag gjorde innan jul. Fick inspirationen från en juletikett i nya tidningen Inzpiras julnummer. Använde aldrig mina som juletiketter utan de hamnade som dekoration i vår lilla gran i hallen istället.
Tyvärr syns det inte men de har en härlig glittrig lyster.


Har använd mig av gamla boksidor ur en grekisk grammatikbok, wellpapp, mönstrat papper från basic grey, notstämpeln är en clearstamp från Glitz, distresser; Vintage photo och faded jeans och glimmer mist; pearl. Ritade egna mallar till hjärtana och vingarna.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar