onsdag 22 februari 2012

Mina hjärtans kort

Nu när ägarna har fått sina kort kan jag visa dem. Första kortet var till min man som faktiskt har namnsdag på Alla hjärtans dag. Jag tyckte det var lite knepigt att göra ett "maskulint" alla hjärtans dagskort.


Det andra kortet fick min son. Som också heter Valentin i mellannamn som sin far och farfar.



 Det tredje kortet fick dottern. Och nej, hon heter inte Valentin, men det var ju Alla hjärtans dag!


Jag köpte en tidning som heter Cardmaking & Papercraft straxt före Alla hjärtans dag. Då fick man med 15 stycken söta färdigstämplade motiv från Margaret Sherry. Jag  målade dem med promarkers, distressade kanter och bakgrunder och använde lite glossy och glitter på detaljer. 

Trevlig kväll önskar jag er. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar