lördag 7 april 2012

Påskpyssel


Glad Påsk!

 Eftersom jag haft fullt upp med kalas, har jag inte påskpysslat alls i år. Däremot har jag slaviskt följt /följer alla duktiga pysselbloggare som är med i Pysselstafetten. Så jag har fått mycket påsk och vårinspiration. Har du missat? Klicka på bilden i min sidebar så kommer du till bloggschemat med länkar till alla. Bjuder idag på några bilder från förra årets påskpyssel/pynt!
Istället för ägg lämnade Påskharen såna här i skogen.

Dekopageägg, mossa och fjädrar i en låg skål/borddekoration. Även mina gjutna hjärtan fick vara med använder dem året runt, passar till det mesta. 



Även blomkrukan i köket piffades till med lite fjädrar och ett ägg.

Ha en äggstra härlig ledighet, Kramiz!

1 kommentar:

  1. Åh, vilket härligt påskpyssel. Äggkartongen blev verkligen jättefin!

    SvaraRadera